2012/02/26

Hawaii szelet

Hozzávalók:
- 4 szelet csirke, vagy pulykamell
- 4 szelet sonka
- 4 szelet ananász 
- reszelt sajt (ízlés szerint)
- 1 evőkanál vaj
- 2 teáskanál currypor
- 2 dl tejszín
- 2dl ananászlé
- só
- kevés olaj


Elkészítés:
A csirkemellet kiklopfolom és megsózom, majd kevés olajon, serpenyőben félkészre sütöm. Kicsit hagyom hűlni, majd fóliával bélelt tepsibe teszem a melleket. Mindegyikre rakok egy-egy szelet sonkát, illetve egy-egy  szelet ananászkarikát, és megszórom őket reszelt sajttal. 200 fokon addig sütöm, míg a sajt szépen rápirul a húsra. Kb. fél óra.
A vajat felolvasztom egy lábasban, majd rászórom a curryport. Pirítom egy-két percig, és ráöntöm az ananászlevet, és a tejszínt. Sózom, és forrásig kevergetem.
Ha elkészül a hús, ráöntöm a currys-tejszínes szaftot. Rizzsel, vagy krumplipürével tálalom.


Tipp:
Nem vagyok nagy currys, úgyhogy féltem, hogy a két teáskanál sok belőle, de egyáltalán nem, pont jó!
Az ananászkonzerv levét használtam, de csak 1 dl volt, így a maradék egy decit kipótoltam a tejszínnel. Így is isteni finom volt.


Nehézség: könnyű
Idő: kb. 1 óra
Adag: 4
Mosogatnivaló: közepes

2 comments:

  1. Köszönöm kedves szakács asszonyság! Megvan a holnapi ebéd!!!! Jelentkezem az eredménnyel! :)

    ReplyDelete
  2. Megsimogattad a lelkem az első mondattal! :)
    Remélem, ízleni fog, várom a jelentést! ;)

    ReplyDelete